De kracht van geven

Lionsclub Maastricht is de oudste serviceclub van Maastricht en staat bekend als een actieve groep van ondernemers en professionals die zich actief inzetten voor fundraising en het ondersteunen van goede doelen.

Help ons vooruit

Wij zijn trots om de oudste serviceclub van Maastricht te zijn die goede doelen helpt financieren.

Financiële ondersteuning

Door middel van fundraising en persoonlijke inzet, leveren wij een substantiële bijdrage aan het helpen van minderbedeelden.

Bouwen aan een betere wereld

Onze netwerken en inzet zorgen voor concrete steun aan verschillende goede doelen, zowel lokaal als wereldwijd.

Lionsclub Maastricht:

Onze Lionsclub heeft als doel om financiële middelen te werven voor goede doelen en projecten die zich inzetten voor minderbedeelden en hulpbehoevenden.

Serviceclub én vriendenclub

Lionsclub Maastricht kan zich inzetten voor allerhande projecten doelen dankzij een onderlinge vriendschapsband die het beste in de leden naar boven haalt. Zo komen de lions tweemaal per maand bijeen en combineren zij de fondsenwerving met interessante gastsprekers, lezingen en workshops.

Fondsenwerving

Leden van de Lionsclub spreken hun netwerk aan om geld in te zamelen maar ook om het mógelijk te maken om geld in te zamelen. Zo staan er op diverse locaties in de regio Maastricht zuilen om “vreemd en oud geld” in te zamelen waarvan de waarde ten goede komt aan goede doelen. Ook het mede organiseren van evenementen zoals Zweid Veur Leid of Foodnote levert voldoende geld op om substantiële bijdragen te leveren aan sociaal-maatschappelijke projecten.

Onze diensten en producten voor steun aan gemeenschappen in Maastricht.

Lionsclub Maastricht is trots om financiële ondersteuning te bieden aan verschillende goede doelen in Maastricht en omstreken.

Donaties werven

Met behulp van ons uitgebreide netwerk en persoonlijke inzet, kunnen we donaties werven om gemeenschappen in Maastricht te ondersteunen.

Fundraising evenementen

Als Lionsclub Maastricht organiseren we regelmatig evenementen en campagnes om awareness te creëren en geld in te zamelen voor goede doelen.

Vrijwilligerswerk

Onze leden zijn altijd bereid om vrijwillig hun tijd en talenten in te zetten om gemeenschappen in Maastricht te helpen.

Steun Onze Gemeenschap door een Donatie te Doen!

Help mee om de minderbedeelden in onze gemeenschap te ondersteunen.

Onze Financiële Resultaten

Sinds onze oprichting hebben we al 100.000 euro aan donaties verstrekt.

Aantal Verstrekte Donaties

100K

Aantal Goede Doelen Geholpen

Aantal Leden

Totale Donaties

100K

Wat de mensen zeggen:

Lees hieronder wat de ontvangers van de donaties over ons zeggen.

Onze samenwerking met Lionsclub Maastricht heeft ervoor gezorgd dat we meer donaties hebben kunnen ophalen voor onze fundraising campagnes. Dankzij hun inzet en netwerk hebben we onze doelen kunnen behalen en meer impact kunnen maken.

Gabriël Geuskens

Zweit Veur Leid

We zijn ontzettend blij met de steun van Lionsclub Maastricht voor onze fundraising projecten. Dankzij hun professionele en persoonlijke aanpak hebben we meer zichtbaarheid gekregen en meer donaties kunnen ontvangen.

Sander van der Laan

De Letterdoes

De Lionsclub Maastricht is een geweldige partner om mee samen te werken. Hun enthousiaste leden hebben ons geholpen bij het werven van donaties voor onze fundraising initiatieven, waardoor we meer mensen kunnen helpen.

Philip de Boer

Stichting

Steun Onze Gemeenschap door een Donatie te Doen!

Help mee om de minderbedeelden in onze gemeenschap te ondersteunen.

Frequently Asked Questions

Hieronder vindt u antwoorden op veelgestelde vragen over Lionsclub Maastricht en onze activiteiten.

Wat is het doel van Lionsclub Maastricht?

Het doel van Lionsclub Maastricht is om fondsen te werven en deze te gebruiken voor goede doelen op sociaal en maatschappelijk gebied.

Hoe dragen jullie bij aan fundraising?

Wij dragen bij aan fundraising door middel van persoonlijke inzet en het gebruik van onze uitgebreide netwerken.